A “piros” vagy a “kék” SPURI-t válasszuk?

Milyen szintű üzemanyag előállítására alkalmas?

Két cél lehet:

1. Normál közlekedés mellett autója tartósságának növelése, megtakarítás fokozása, gazdasági előny képzése, javítási költség csökkentése, üzembiztonság növelése!
Állag megóvási cél! Piros színű, normál SPURI-t érdemes használni!

2. Extrém sportos vezetés, nagyobb igénybevétel, növelt, élvezetes nyomaték elérése.
Fokozott motor védelem! A jármű legjobb üzemanyaggal való kényeztetése akkor is, ha csupán az adalék árát hozza vissza a sportos vezetés!
Kék színű, SPURI JG-2 használatát ajánljuk!

Rövid tájékoztató:

A legtöbb ember azt szeretné, hogy egy termék megvásárlása számára hasznos, célszerű legyen. A normál SPURI /piros/ termék a mindennapi autós részére készült, bármilyen járműve van! Olcsó, elérhető, de a létfontosságú minimálisan kellő anyagokat tartalmazza az üzemanyag felkonfigurálása érdekében! Normál mennyiségű hatóanyag összetételét az átlag hétköznapokra méreteztük!

/Nyomatékfokozó, égésjavító, tisztító hatásmechanizmus, kopáscsökkentők, hűtőgél redukáló, szekvencia leválasztó, diszpergálók, égésgyorsítók-lassítók, stb./

A SPURI JG-2 sportadalék fokozott mértékben tartalmazza, más energetikai szisztéma alapján, emelt szintű dózisokban az adalékban elérhető legnagyobb határmennyiségben. Termék célja a feszített, nagyobb igénybevételnél fokozott motorvédelem megoldása! Egy szempont figyelembevételével, hogy így is vissza hossza az üzemanyag oldalon a SPURI JG-2 árát!
E fölött már a SPURI Versenybenzint ajánljuk!

A két adalékot lehet ugyan keverni, de nincs értelme, mert a kettő közötti állapotot idézi elő!
Aki állandóan használja normál mennyiségben a piros normál SPURI-t, nem kell a SPURI JG-2-t használnia, max. az élvezet miatt kipróbálhatja! Vagy állandó városi forgalomkor, minden 5-6 tankolásonként, főleg télen, és dízeleknél.